بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لرستان در آستانه لیگ برتری شدن / پابرهنه ها در بهشت

تیم فوتبال گهر زاگرس لرستان توانست استقلال صنعتی را شکست دهد تا به مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر راه پیدا کند.

به گزارش خبرآنلاین؛گهر زاگرس که با هدایت داوود مهابادی تا آخرین هفته جنگید،تلاش کرد و بالاتر از حریفان قدرتمندی چون پاس و ماشین سازی تبریز قرار گرفت در هفته آخر رودر روی استقلال صنعتی صف آرایی کرد.آنها برای صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر نیاز به دو عامل اساسی داشتند.یکی پیروزی مقابل استقلال صنعتی و دومی تساوی و یا شکست خوردن تیم ماشین سازی تبریز از تربیت یزد. دو اتفاقی که هم زمان افتاد تا زحمات تیمی که با کمترین سرمایه گذاری و البته تلاش و غیرت بازیکنانش به اینجا رسیده بود بی نتیجه نماند.

در این بین نباید از زحمات شبانه روزی مهابادی و اسماعیل حیدرپور پور گذشت.آنها با دست خالی تیمی را روانه میدان کردند که زنگ خطری بود برای تمام تیم های لیگ یکی.گهر زاگرس اگر همین روند را ادامه بدهد شکی وجود ندارد که می تواند جواز صعود به لیگ برتر را هم کسب کند.

آنها که حتی در طول فصل و به دلیل مشکلات مالی تا آستانه انحلال هم پیش رفتند حالا فقط یک گام دیگر تا لیگ برتری شدن فاصله دارند.نماینده لرستان برای رسیدن به لیگ برتر باید به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر برود.تیمی که در گروه «الف» رقابت های لیگ یک به مقام دوم رسیده است و از تیم های پر قدرت لیگ دسته اول به حساب می آید.
 بازی پلی آف برای گهر زاگرس و مردم لرستان اهمیت بالایی دارد.آنها می توانند پس از سالها و بدون هیچ پارتی و خرید تیم از شهرهای دیگر نماینده ای در لیگ برتر باشگاه های ایران داشته باشند.

به این ترتیب در این گروه آلومینیوم هرمزگان به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کرد، گهر زاگرس به پلی‌آف راه یافت و تیم های کاوه تهران و برق شیراز هم به دسته دوم سقوط کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 2 / 1391برچسب:فوتبال لرستان,خبر آنلاین,مردم لرستان,لیگ برتر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com